Vi på landet. Fast nära byn! Och E6:an.

En vardagsberättelse om oss i den här familjen!

Long Time (för sjundielftegången)

leave a comment »

Jag glömmer bort bloggen. Trots att jag har mycket tid över just nu på min egentliga arbetstid. Vi har lite mindre belastning på kontoret och jag småfixar mest lite olika projekt, men surfar mest runt. Bloggar, e-handel (fönstershopping online is da shit), tidningar & på alla sociala medier på hela (!)internet.
Jag har lite planer på gång, men det berättar jag mer om nån annan gång. Idag åker jag och pojkarna evnetuellt ut till Johan & Lailas nya fluffiga vovvar. Ska bli fantastiskt gosigt att träffa dem.

Vad gör vi då? Vi umgås med vänner, grannar & familjen. Städar, råkar ut för strömavbrott, kör fram och tillbaka till dagis/skola. Testat Kempo i Svalöv.. tja. Lite av varje alltså. Vi spelar mer och mer spel med grabbarna, vilket är riktigt mysigt. Jenga har blivit Wilmers favorit och han är grym på det. Vi har inte en chans..

Written by Hjorthify

30 november 2011 den 10:16

Lämna en kommentar